Sosyal medyada ücretsiz fotoğraf ve video
paylaşma uygulaması olarak gösterilen Instagram, Facebook tarafından satın
alındıktan sonra kullanıcılarına farklı özellikler sunmaya devam ediyor.
500 milyonu aşkın bir kullanıcı kitlesine
sahip Instagram, kullanıcı sayısının fazla olması nedeniyle büyük şirketlerin
reklam verirken ilk başta Instagram‘ı tercih etmelerine neden oluyor.
Reklam gelirlerinden elde ettiği payı
arttırmayı hedefleyen Instagram, yeni bir özellik daha getiriyor.
Instagram’da artık bir restoranın sayfasına
giderek rezervasyon yapılabilecek ya da bir kuaför salonu için randevu alınabilecek.
Instagram, bu özelliği kullanmaya
başlayacak restoranların ve diğer hizmet kuruluşlarının daha fazla reklam
vermesini ve şirketin reklam konusundaki hedeflerine ulaşmasını mümkün hale
getirecek.
Instagram, yeni rezervasyon özelliğini
gelecek aylarda kullanıcılarına sunmayı planlıyor.
Yorumlar
Yorum Gönder