Instagram’da rezervasyon dönemi başlıyor

ınstagram-sosyalmedya-yenılık-ozellık-uygulama-teknolojı-marka-restaurant

Sosyal medyada ücretsiz fotoğraf ve video paylaşma uygulaması olarak gösterilen Instagram, Facebook tarafından satın alındıktan sonra kullanıcılarına farklı özellikler sunmaya devam ediyor.
500 milyonu aşkın bir kullanıcı kitlesine sahip Instagram, kullanıcı sayısının fazla olması nedeniyle büyük şirketlerin reklam verirken ilk başta Instagram‘ı tercih etmelerine neden oluyor.
Reklam gelirlerinden elde ettiği payı arttırmayı hedefleyen Instagram, yeni bir özellik daha getiriyor.
Instagram’da artık bir restoranın sayfasına giderek rezervasyon yapılabilecek ya da bir kuaför salonu için randevu alınabilecek.
Instagram, bu özelliği kullanmaya başlayacak restoranların ve diğer hizmet kuruluşlarının daha fazla reklam vermesini ve şirketin reklam konusundaki hedeflerine ulaşmasını mümkün hale getirecek.
Instagram, yeni rezervasyon özelliğini gelecek aylarda kullanıcılarına sunmayı planlıyor.


Yorumlar