Facebook, ürün odaklı yeni reklam formatını
kullanıma sundu.
Facebook, “collections” isimli yeni reklam
formatını kullanıma sunduğunu açıkladı. Facebook, ürün odaklı “collections” ile
insanlara iyi bir alışveriş deneyimi sunmayı ve işletmelerin mobil satışlarını
artırmasına yardımcı olmayı hedefliyor.
Mobil ve videonun yükselişini göz önünde
bulundurarak tasarlanan Facebook “collections” reklam formatında kullanıcıların
haber akışında gösterilen bir resim veya videonun altında dört adet ürün
fotoğrafı yer alıyor.
Reklama tıklanınca, 50 adet ürünün yer
aldığı ürün kataloğu açılıyor. Beğenilen ürünün üzerine tıklayanlar da satın
alma işlemini gerçekleştirmek için markanın web sitesi veya mobil uygulamasına
yönlendiriliyor.
Yorumlar
Yorum Gönder