Facebook’tan yeni reklam formatı: “Collections”

facebook-reklam-sosyalmedya-uygulama-collectıons-urun-satıs-alısverıs

Facebook, ürün odaklı yeni reklam formatını kullanıma sundu.
Facebook, “collections” isimli yeni reklam formatını kullanıma sunduğunu açıkladı. Facebook, ürün odaklı “collections” ile insanlara iyi bir alışveriş deneyimi sunmayı ve işletmelerin mobil satışlarını artırmasına yardımcı olmayı hedefliyor.
Mobil ve videonun yükselişini göz önünde bulundurarak tasarlanan Facebook “collections” reklam formatında kullanıcıların haber akışında gösterilen bir resim veya videonun altında dört adet ürün fotoğrafı yer alıyor.
Reklama tıklanınca, 50 adet ürünün yer aldığı ürün kataloğu açılıyor. Beğenilen ürünün üzerine tıklayanlar da satın alma işlemini gerçekleştirmek için markanın web sitesi veya mobil uygulamasına yönlendiriliyor.

Yorumlar