Sosyal medyanın en etkili platformlarından
olan Facebook, geleceğin spor yayıncılığını derinden etkileyecek bir karara
imza attı.
Sosyal medya uygulaması Facebook üzerinden
en az 22 adet Amerikan Futbol Ligi (MLS) maçı yayınlanacak.
İspanyolca yayın yapan Univision Deportes
adlı kanalın katılımıyla gerçekleştirilen ortaklık sayesinde, Facebook 2017
sezonunun MLS maçlarını İngilizce olarak yayınlama haklarını elde etti.
Yayınlarda Facebook’a özel spikerler,
etkileşimli grafikler, taraftarlarla soru cevap ve anket gibi özellikler,
izleyicilerin maç sırasında spikerlerle etkileşim kurmasına imkan verilecek.
Anlaşma kapsamında ayrıca 40 adet Matchday
Live (Canlı Maç Günü) adlı analiz programları da MLS’in Facebook sayfası
üzerinden yayınlanacak.
Yorumlar
Yorum Gönder